Kundeservice

Er der ikke varme nok på din radiator, kan det skyldes en fejl i dit eget varmeanlæg. Er du i tvivl, om du modtager den rette temperatur frem til anlægget, er du velkommen til at kontakte os.

Ring på 70 25 70 60, hvis du har spørgsmål til fjernvarme.

Åbningstider

Mandag-torsdag kl. 7-15.30
Fredag kl. 7-15

E-mail

Spørgsmål om fjernvarme: fjernvarmepost@vestfor.dk

Er du kunde hos os og mangler varme akut, ringer du naturligvis straks til vores vagttelefon, som er åben døgnets 24 timer. Du har fået udleveret vagttelefonnummeret, da vi tilsluttede dig. Telefonnummeret sidder på din installation.

Tjek dit varmeforbrug

minfjernvarmeside.dk kan du som fjernvarmekunde løbende følge med i dit forbrug.

SMS-service

Vi vil gerne kunne komme i kontakt med vores kunder. Derfor tilbyder vi en SMS-service. Hvis du tilmelder dig, vil du som kunde modtage en SMS i situationer, hvor varme eller vand lukkes - eller hvis vi skal kontrollere måleren. Det er vores håb, at vi på denne måde kan holde vores kunder velinformerede og tilfredse.

Skulle du af den ene eller anden grund ikke ønske at modtage SMS-er fra os, kan du til enhver tid afmelde servicen ved hjælp af boksen herunder. 

Hvem er tilmeldt?

Som fjernvarmekunde er du som udgangspunkt automatisk tilmeldt, medmindre du har taletidsnummer, hemmeligt nummer eller et erhvervsmobilnummer. Hvis du bor i en boligforening, hvor du modtager faktura fra boligforeningen, er du ikke automatisk tilmeldt. Er du varmemester, servicemedarbejder eller lignende, er du ikke automatisk tilmeldt.

Alle kan tilmelde sig servicen via boksen herunder. Det er også muligt at tilmelde sig med flere numre på samme adresse.