Kundeservice

Ring til Kundeservice, hvis du har spørgsmål om affald eller fjernvarme.

Kundeservice besvarer henvendelser fra borgere og virksomheder om affald og fjernvarme.

Problemer med varme eller spørgsmål om affald

Ring på 70 25 70 60, hvis du har spørgsmål om affald eller fjernvarme

Tilmelding til genbrugsstationer/erhvervsgebyrer

Ring på 70 22 40 10, hvis du har spørgsmål om tilmelding til genbrugsstationer eller erhvervsgebyrer

Åbningstider

Mandag-torsdag kl. 7.00-15.30

Fredag kl. 7.00-15.00

E-mail

Spørgsmål om affald: kundeservice@vestfor.dk

Spørgsmål om fjernvarme: fjernvarmepost@vestfor.dk

Spørgsmål om erhvervsgebyrer: affald-virksomhed@vestfor.dk

Spørgsmål om tilmelding til genbrugsstationer: tilmeldinggbs@vestfor.dk

SMS-service for fjernvarmekunder

Vi vil gerne kunne komme i kontakt med vores fjernvarmekunder. Derfor tilbyder vi en SMS-service.

Hvis du tilmelder dig, vil du som kunde modtage en SMS i situationer, hvor varme eller vand lukkes - eller hvis vi skal kontrollere måleren. Det er vores håb, at vi på denne måde kan holde vores kunder velinformerede og tilfredse.

Skulle du af den ene eller anden grund ikke ønske at modtage SMS-er fra os, kan du til enhver tid afmelde servicen ved hjælp af boksen herunder. 

Hvem er tilmeldt?

Som fjernvarmekunde er du som udgangspunkt automatisk tilmeldt, medmindre du har taletidskort, hemmeligt nummer eller et erhvervsmobilnummer.

Hvis du bor i en boligforening, hvor du modtager faktura fra boligforeningen, er du ikke automatisk tilmeldt.
Er du varmemester, servicemedarbejder eller lignende, er du ikke automatisk tilmeldt.

Alle kan tilmelde sig vores SMS-service via boksen herunder. Det er også muligt at tilmelde sig med flere numre på samme adresse.